Fri Mar 01 2024
STS Education och American Tourister*, har ingått ett samarbete.
– Vi letade efter en partner där vi kunde erbjuda bra produkter i samband med våra kampanjer, och när vi hittade American Tourister som riktar sig till en yngre målgrupp kändes det helt rätt. Våra studenter behöver resväskor oavsett om de ska åka på språkresa i några veckor eller på ett high school utbyte i 10 månader. Det är en perfekt kombination helt enkelt, säger Annika D'Este, Digital Marketing Manager på STS Education.
Just nu pågår kampanjen där de som bokar en språkresa från STS Education är med i utlottningen av 10 resväskor. STS kommer även att kunna erbjuda alla sina kunder ett bra erbjudande på just väskor från Amercian Tourister.
– STS och deras kunder är en perfekt partner för oss på American Tourister. Vi vill nå ut till unga människor som ska ut och resa, kanske på sitt livs äventyr. Så samarbetet med STS känns väldigt roligt och givande på många sätt, säger Marianne Selander, Nordic Trade Marketing Manager på Samsonite.
*År 1993 köptes American Tourister upp av Samsonite, och därmed förenades två av världens främsta bagagevarumärken. American Tourister erbjuder ett brett sortiment med färgglada, högkvalitativa och prisvärda resväskor gjorda för att hålla. Från innovativa, hållbara material med en känsla för detaljer och kvalitet kombinerar American Tourister stil med komfort i ett brett utbud av resväskor-perfekta för både nytta och nöje.